måndag 8 december 2008

Våfflor

Gick upp vid elva tiden för att städa lite till innan mamma skulle komma hit och städa. Men så fick jag sms av mams att jag skulle ringa till henne när jag vaknade, fast jag var ju redan vaken.. Hon var sjuk så hon orkade inte komma så vi skulle ta det på fredagen istället på morgonen. Så fastnade framför datorn länge och sen blev det att handla. Tänkte också tvätta men det var upptaget, men precis när jag skulle gå in i tvättstugan kom han som höll på att tvätta. Lite pinsamt. Men jag fick den sista tiden som han egentligen hade. Snällt. Handlade våffelmix, så blev att använda mitt nya våffeljärn jag fick av familjen Sandström när jag fyllde år för första gången :) Gooooott! Så nu kan jag träffa Johan på bussen igen och han kan fråga om jag gjort våfflor :D Har träffat han två gånger på bussen och han frågade båda gångrna om jag gjort våfflor ännu, men dte hade jag inte. Men nu har jag! Lite roligt att han hade sagt till Anette att han aldrig hört mig prata så mycket och att jag verkade må jättebra :D

Inga kommentarer: