torsdag 4 december 2008

Friday

Visste inte riktigt när jag skulle ta mig till skolan på fredagen. Hade skickat sms till olov dagen innan och frågat vem det var som skulle lämna in kameran, för den var vi tvungna att lämna in vid nio. Det var kMartin, tänkte först åka dit tills dess för trodde han skulle börja med klippningnen. Men tur att jag inte gjorde det. Fick vänta ungefär en halvtimme innan SMartin kom, och han hade bandet. Har ju bara Olovs nummer och visste att han inte skulle komma fören på eftermiddagen. Men medan jag väntade i skolan fick jag ett roligt samtal av en värmländsk telefonförsäljare. Han hade ringt fel, men började snacka med mig ändå.. Man kunde visst få en gratis mobil men jag sa att jag hade en bra telefon, han undrade vad jag hade och när jag berättade att jag hade en Nokia N95 sa han typ att ja den är bra så han förstod att jag inte ville ha en nu :) Det var ett fint samtal, haha.

Sen när SMartin kom gick vi till klippningsrummet, men vi fick inte igång det haha. Sen kom olov och fixade det på en gång. Olov, han kan han ;D Gjorde grovklippningen, sedan gick Olov för att fixa med det där han gjorde var det nu har för namn.. Och SMartin och jag satt kvar och försökte få in flera Sara i samma bild. Eller okej, jag gjorde väll inte så mycket. Jag är inte så begåvad inom dem där ämnerna.. Sen ringde Maria och pratade lite om min resa till Sundsvall. Skulle nämligen dit på bortamatch och sen stanna hos Maria. Sen lära jag gå till bussen om jag skulle hinna hem till träningen.

När jag kom till träningen var laget ute och uppvärmde, jag gick in i förrådet och pratade lite med Micke och Lunka. Fick reda på att matchen var inställd, för våran standin målvakt Hanna var sjuk. Det var tråkigt att höra. Inte världens bästa träning sen heller. Men men, kan inte vara bra träning jämt. Vi har också dåliga dagar. Men fortfarande roligt med träning, jag har inte spelat hockey sen dess :O

Inga kommentarer: