tisdag 23 december 2008

Nytt pass!

Efter föreläsningen gick jag bort till torget, jag hittade dit! Mycket nöjd över mig själv ;) Men var lite roligt när Anna ringde och frågade från vilket håll jag kom, det visste jag inte.. Gick runt lite snabbt i några affärer, Anna gjorde en del sanbbshopping. Blev lite shopping för mig med. Köpte ett likadant halsband som Anna köpte. Mycket sött och mycket billigt. Kostade 79 kr från början och jag betalade endast 15 kr för det. Påminde om Titanic halsbandet, Heart Of The Ocean fast en mycket, mycket, mycket billigare påminning. Nämnde jag billigare? Om jag inte sett Titanic dagen innan hade jag nog algrig ens tänkt tanken om likheten.. Nu är det så att jag tog en bild av den, okej rätt många men jag kan inte hitta sladden nu, ovanligt. Nehäru.

Sen tog vi oss till polissattionen efter att samtal till Mo för att fråga vart det låg.. Anna som visste var det skulle ligga, haha. Vad bra jag var då på att tyda Mos försök att berätta.. Men tillslut hittade vi dit. Kom dit ungefär 10 min innan dem stängde för dagen. Så nu är ett nytt pass påväg. Nödvändigt kan jag lova. Polisen i luckan klippe till och med i mitt gamla pass med en rolig klippgrej. Tyvärr kunde inte Anna fixa ett nytt pass för hennes gamla var för gammalt. Sen gick vi till torget och köpte oss en varsin French Hotdog, gooott. Sen upptcäkte jag att nästa buss gick typ då och vi hann med den med korvarna gömda i Annas jackfika, hoho. Halv fem bussen åkte vi hem med och jag kom dit vid halv fyra, så vi hann med rätt mycket på en timme. Vid Gustavsbro hoppade SMartin på också. Anna hoppade av i Sandviken medan hon pratade i telefon,ett tag efter fick jag ett sms av henne där det stod "Haha hej då hanna! :D" för att det kändes så fel att säga hejdå när hon pratade i telefon, haha. Jag fattade ingenting först. Vid Barkhyttan hoppade Mos mamma av och Mo på. komiskt tycker jag. Hade förresten träffat Mo en stund innan jag åkte till skolan, vi gick och köpte biljetter till juldagen, ska bli kul! Den här gången gick vi hem till mig och ja Mo du hade inte pyamas på dig ;) Blev lite Satcande innan min träning, alltid trevligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha vilken tur! Men jag gick faktiskt hem i pyjamaströja när jag sov hos dig sist.. :P