torsdag 4 december 2008

Men så är ju du du också

Sen blev det att skynda till nästa buss, haha. För måste jag vänta länge och sen måste jag ändå springa till bussen. Hade träning på kvälllen, hann med bussen så jag hann åka hem till den började. Hade klänning och mina fina randiga strumpbyxor på mig dagen till ära, men det var så att jag bara hade med mig extra kläder till träningen men inget att ha på mig hem.. Så blev att gå hem i underställ, haha. Men tur har jag lång jacka eaf. "Men så är ju du du också" sa Mathilda till mig :D När jag kom till träningen var det ingen där först utan dem var och värmde upp, men Elna var där för hon var sjuk. Så pratade med henne ett tag, sen kom dem andra och både Maddis och Stina sa nåt med att dem trodde nästan att jag skulle missa den, haha. Rätt jobbigt att träna för hade ätit dåligt, men hinner ju inte med det riktigt.

Inga kommentarer: