måndag 1 december 2008

LARS <3

Förra söndagen fick jag med mig Moa till Valbo dit Loserturnén skulle vara, för jag ville se Lars. Vilket jag fick :D Tack Mo för du följde med. Vi trodde vi skulle vara sena men dem började inte när det egentligen skulle så vi missade inget. Åhh, var riktigt fint att se Lars live. Att höra Rejected Love live :)Under tiden vi väntade blev det glass. Vad är det för brunt crap på Mos glass? ;) Eftersom jag inte hunnit äta nåt blev det frukost för mig, haha. Men riktigt god frukost må jag säga!
Efter att alla de utslagna Idoldeltagarna framfört en varsin sång körde dem en gemensam också med Lars på gitarr. Lite kul snubben bredvid ser ut då, haha! :D Efter det kunde man ta en bild med dem. Mo sa att jag fick 100 kr om jag gjorde det. Då var det ju aldrig någon tvekan om vad jag skulle göra. en utmaning är alltid en utmaning ;) Kanske hade det räckt om Mo sagt "jag tror inte du vågar" bara.. Så jag ställde mig i kön med alla barnen, jag avr helt klart en av dem äldre.. Tog inte så lång tid att köa som jag trodde, var trots allt lite nervöst. När det var min tur gick fram till Lars och sa hej till honom och han svarade med ett hej <3 På bilden stod jag framför Lars, täkte nästan honom men han tittar fram sött ovanför min axel, och så har ju handen på min axel. Det ni :D Blev en väldigt fin uppelvelse och 100 kr rikare! :]

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varsågod det var så lite så :P Haha, en kanondag! Och du blev ca 100 kronor rikare i mat och fika!

Anonym sa...

Förresten, vad är det för vitt crap du ska äta?! Det är chokladsåsen som gör glassen värd att äta!