söndag 7 december 2008

Fysträning again

Kom hem vid etttiden på natten så var nästan bara att gå och lägga sig på en gång. På måndagen var det dags för skolan igen. Fast visste inte riktigt när jag skulle dit, det ända jag visste var att SMartin hade bokat klippningsrummet till till tre. Så åkte dit vid tre. Alla var där utan KMartin. Dem fixade lite med att klippa in våran gästskådespelare Sara många gånger i samma bild. Jag fattade inte så mycket av vad dem höll på med men det är roligt och intressant och titta på, kanske nånting fastnat till någon annan gång eller nåt. Jag var tvungen att åka nån timme senare bara för det var dags för den första fysträningen med hockeylaget. Det var nödvändigt och rätt roligt. Det mesta är roligt med mitt lag :) Jag och Elna körde ihop, hon var lite bättre på armhävningar än jag.. Körde nån springtävling också, och Klara tyckte jag vände sött, haha. Sen hade vi sitta som en stol tävling också. Tessa vann! Grattis! :D

Sen skulle jag skynda mig. Klockan var ungefär 19.15 och jag ville hinna hem och duscha, sen gå till bruket och lämna Bingolottjulkalendrarna hos mamma, handla och sen hem igen till klockan 20 då 90210 började. Planet gick inte riktigt som jag tänkt. Fastnade i förrådet istället. "Vi har ju eftersnack" som Andreas sa när en ny laget ville åka hem men hennes mamma satt kvar. Sen fick jag åka med Micke till bruket så jag hann ju handla innan dem stängde eaf. Allt det där andra blev lite uppskjutet så att säga..

Inga kommentarer: