tisdag 2 december 2008

Twilight

Bion blev alltså underbara Twilight <3

Jag ville se Låt Den Rätta Komma In, men den gick inte men Twilight ville jag också se. Visste inte riktigt vad den skulle handla om förutom något med vampyrer. Att jag fick med mig Mo att gå på den. Är rätt stolt över det. Och efter filmen sa hon att hon tycker den är bra. Mo gillar vampyrfilm! :O


Men vilken underbar film! Så söt, så fin, så cool! Gillar storysen, skådespelarna, jag gillar ALLT! Årets bästa film! Nu vill jag läsa böckerna! (HHHHH ++)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade lite svårt att förstå själv att jag satt där och skulle titta på en vampyrfilm, och så tyckte jag att den var bra! Inte det vampyriga, men i övrigt! Hihi, glömde till och med bort att jag satt i en biosalong.. :P Jag är glad att jag inte valde det "finfina" alternativet Madagaskar 2, HAHA!