söndag 7 december 2008

Jag har inget att säga

Så blev det dagen då vi skulle visa filmen på föreläsningen. Var där lite före och fixade det sista och sparade den. Fick den på min hårddisk också, som jag egentligen skulle ha lämnat till Elna på gårdagens träning för hon ska ha lite biler av mig..

Det var en mycket rolig föreläsning. Så roligt att se alla andras filmer. Den bästa var nog Blommans grupp, så rolig. Blomman var bra på det där :) Men Carebeer gruppens nya film var inte långt ifrån. HAHA! Kikarfilmen gillade också, och slutet på kartongfilmen :P Både Gabor och Robban var där denna dag och Gabor blev riktigt djup när han skulle prata om filmerna. Riktigt länge kunde han prata om varje film också, så länge att jag tappade bort vad det var han pratade om. Gävle högskolas Svante det :D När han skulle säga något om våran film sa först att han inte hade något att säga :P Fast sen började han prata, filmen påminde om en regissör jag inte kommer ihåg vad han heter just nu filmer..

Inga kommentarer: