tisdag 2 december 2008

Gävlee

Vi for vidare till Gävle. Och upptäckte med glädje att Java fortfarande var öppet. Så blev äntligen goda maten där igen :) Och det var fortfarande lika gott! Sen gick vi till bion och Mo skulle bestäma vad hon skulle se.. Vi tänkte att vi skulle se en varsin film, det måste man ju också prova haha. Men Mo valde samma film som mig :O :D Efter vi köpt biljetter hade vi tänkt titta lite i affärerna medan vi väntade på att filmen skulle börja. Synd bara att alla affärer var stängda. Så blev att vänta istället. Tror jag en som är medlem på Days på nedervåningen på bion. Spännande. Jag och Mo spelade in en del fina kort filmer.. Sen fikde vi på George. Blev väldigt kladdig kladdkaka, mycket gott. Sen blev det äntligen dags för bio :)

1 kommentar:

Anonym sa...

:D Har just kontrollerat att du inte lagt ut något förbjudet på youtube. Jag varnar dig, då bryter jag förlovningen Hansson! :P