tisdag 23 december 2008

Fredag

Vaknade i fredags med lite on i halsen, men det mesta gick över efter några timmar. Petra K kom hit vid 09.30 tiden, hon hade frågat mig om jag ville följa med till Hoforshallen och titta på Björkhagsskolans julavslutning. Guidos fina danser, haha. Emelie, Elna och Klara var riktigt bra på att dansa :D Hann se lite av Volleybollen också innan Petra lära gå. Pratade lite med den andra NV-Lennart och sa hej till Svante :) På kvällen var det hockeyträning. Vi hade lite svårt att få ihop ett lag till lördagens match.. Mathilda var rolig..Hon var riktigt söt på onsdagens träning när jag berättade att jag vill flytta till USA nästa höst. Om jag slutade skulle hon också sluta. Och så sa hon något med vem ska då sprida glädjen. Aww <3Här "stelopperar" hon både benen, HAHA! Gick inte så bra dock.. Blev en del fina bilder och videosar eaf, hihi.

Inga kommentarer: