tisdag 23 december 2008

Deppan 2

Efter träningen kom M&M hem till mig. Vi sjöng lite med Disney, men det är tråkigt så vi böt till en annan SingStar skiva som inte funkar. Fick sjunga nån låt eaf.. Sen drog Maria med oss till Deppan, andra helgen i rad :O För att Itchy Daze skulle spela där. När vi kom dit kom jag på att jag inte hade ID med mig så blev att gå tillbaka hem till mig och hämta det. Blir aldrig att sova när man tänker, men gick och la mig vid ett eaf. Var rätt kul på Deppan. Träffade Depå-Matilda utanför och hennes kompis från Stockholm. Sen kom Elin, Fredrik och Fredriks syster också. Och så träffade vi Markus Larsson utanför, han kom ihåg vad alla vi heter.. Inne där träffade jag på Petra K och Matilda. Sen också Elin Widgren, längesen man såg henne. Och så var Monika, Stina och Josefin där utklädda. Tyckte Stina sa något med att dem hade haft 20 års kalas. Fina var dem eaf :) Itchy Daze var rätt bra också, dem hade en ny bassit fick jag reda på av Elin. Men Depå två helger i rad? Mo vad har hänt? ;]

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det kan man undra.. Det lär inte hända igen på närmaste tiden.