måndag 29 december 2008

Hockey!

Tittar just nu på Sveriges match i Junior-VM. Dem leder, brabra. Och så vann dem sin första match mot Finland och Färjestad gjorde mål. Färjestad vann förresten idag också med hela 4-1, göött!

Annars idag har jag själv haft träning, jullovsträning så vi hade samling 12.50. Rätt tidigt tycker jag allt, var lite jobbigt att gå upp. Har ju blivit rätt mycket sömn dem senaste dagarna.. Träningen var rolig, vi var inte allt för några. Och alla som var där sa vara med på cupen, bra! Men bra att jag alltid missar målet när jag ska skjuta. Hur jag än gör.. Men ändå leder jag poängligan ;p Elin A berättade det för på mig på juldagen. Så fort jag hittat sladden till kameran ska jag skriva om mysiga julafton och skojiga juldagen (WorldTour!). Och Stina heter egentligen Kristina, det hade jag ingen aning om.

Har varit hemma hos mamma också,hon tyckte att min nya tröja såg mysig ut. Vilket den är. Så hon såg alldeless rätt. Fick lite godsaker, knäck, Drömmar och Coccoskakor. Tack! Och mer julskinka, måste äta lite mer julmackor nu. Gick hem till Petrus och hämtade mitt Playsstation och SingStar grejer. Dem skulle ha filmkväll men jag hade planer med Mo redan. Handlade innan jag gick hem igen. Sen kom Mo, den jäklen. Körde SingStar 80s, skivan funkar hur bra som helst. Imponerande! Mer behöver vi kanske inte säga om det hela.. Blev ett avsnitt Satcande också, sen dags att gå till bussen. Så med dem orden hoppas jag att Sverige vinner sin andra match och att Wikegård fortsätter precis som han gör nu.

Inga kommentarer: