torsdag 18 december 2008

Pokerkväll hemma hos Klacken

Efter vi var färdiga gick jag fort hem till Petra K för en pokerkväll. Var riktigt roligt. Det var jag, Petra K, Anna, Anna Lindfors, SP-Matilda och Petras syster Rebecka. Satsade alla tio kronor. Tittade på Friends medan vi spelade, dem sista avsnittena. Den första att få lämna spelet blev Matilda. Sen Anna L åka hem så hon delade upp sina marker till oss andra. Sen blev Anna tvungen att åka hem. Så var jag, Petra och Rebecka kvar. Till slut blev det heads up (heter det så?) mellan mig och Petra. Som jag tyvärr förlorade. Men finns lite poker i mig också, haha. Fast dem spelade med lite konstiga regler, men roligt ändå. Mycket Mycket roligt med poker, det borde vi göra oftare! :]

"Jag har triss." - Jag
"Jag har bara stege.." - Anna L besviket
Haha :P

Inga kommentarer: