onsdag 17 december 2008

Tredje seriematchen

I lördags spelade vi våran första hemma match. Hade en del som var där och tittade på mig och laget. Fast ja, mest mig ;D Mo var där, till andra perioden kom Maria, mamma stod i cafeterian, Petra K var där i ungefär fem minuter, pappa var och Carro och Lova :) Pratade lite med dem sista två efter första perioden. Blev en bra match också! Vann den :) Hade varit svårt för dem att få ihop ett lag så det var jättebra att vi spöade Bollnäs. Alltid extra skönt att vinna mitt Bollnäs ;) Även att dem hade snott våran sång vi hade förrut innan matcherna. Jag sa det till en tjej i Bollnäs efter matchen, hon svarade med ett surt okej. Vilket jag svarade att jag sa att dem borde byta och fick ännu ett okej som svar ;D

Från hemsidan kommer senare, för laget.se funkar inte för tillfället. Eaf så vann vi med 2-0 :D Med mål av Emelie och Elna. Efter Elnas mål slog jag min klubba på Bollnäs målvakts benskydd och sa nåt med du tog den nästan. Fick till svar: Håll käften , hhahahaha :D (Jag kunde inte låta bli.. :P)

Inga kommentarer: