torsdag 11 december 2008

Annas 20 års barnkalas

.. Annas 20 års kalas med tema barnkalas :D Var mycket mycket roligt!

Hemma skyndade jag mig att göra mig i ordning. Krusade håret med krustången jag lånat av Syster som är bara lite glömsk haha. Men tillslut fick jag den :P Hann inte krusa så noga så blev inte så jättebra men lite eaf. och så hade jag olika färg på ögonskuggan. Sprayade håret med rosa färg också. På ena sidan ett A som i Anna och på den andra ett hjärta. Men det blev inte heller så bra..

Sen skulle jag fixa Anna ena present också innan jag kunde gå. Den andra gjorde jag klar på kvällen dagen innan, en liten födelsedagsfilm. Den andra presenten var en hederlig godisgurka. När jag väll kom fram till Annas mammas hus där kalaset ägde rum såg jag att även Lina hade gett henne en sån. Jag var inte den ända med krusat hår, båda Lina, Camilla och Anna hade det också. Jag var inte ensam med en rolig t-shirt heller, Lina hade en på Alladin, Susanna hade på Mimi och jag på en M&M gubbe. Hade mina fina strumpbyxor på mig också, Camilla tyckte också dem var fina :) Och hon hade en riktigt fin kjol!

Det var synd att jag missade maten och den smältande tårtan.. Här skulle jag ha suttit om jag varit där..
Men satt där en stund eaf, drack av den goda saften och åt en förklädnad Lussebulle :)

Inga kommentarer: