lördag 20 december 2008

Städning

I söndags ringde Maddis och väckte mig vid tio, men det gjorde inget. Hon undrade om det var jag som hade nycklarna till kafeterian och så var det ju. Men hade redan planerat med Elna att komma ner med nycklarna när dem skulle stå. Men det var så att Elna sagt en timme fel åt mig, fast hon hade skickat sms och talat om det som jag inte hunnit läsa ännu. Skulle hur som helst gå dit en halvtimme senare än vad jag från början trott. Sen sov jag lite halvt tills der blev dags att gå ner till ishallen. Elna och Emelie hade inte märkt sen att Camilla hade börjat i kafeterian så Elna ringde till mig och frågade om jag var på väg. Sen tvättade jag och det gick ju så där bra som det brukar. Den stora tvättmaskinen har varit trasig väldigt länge, men så andra maskinen jag tvättade i den slutade den när det var sju minuter kvar. Kul. Slog i tvättkorgen i tvättmaskinen så en del bitar av botten ramlade av.. Hade inte tid att tvätta om sen heller för skulle ner till ishallen igen och städa läktaren. Ena sidan på mina byxor var lite blött..Var inte många som var där och städade men här arbetar Klara hårt eaf :]Medan Mathilda åkte runt på isen och lekte.. :P "kingen ;)" fick jag som svar av Mathilda på Bilddagboken :D

Även fast vi var så några gick det väldigt fort. Sen tog jag sällskap med Klara upp till vägen. Hon var så gullig när hon inte ville prata i telefon, jag går ju med Hanna :)

Inga kommentarer: