tisdag 23 december 2008

En dag med familjen Westling

I söndags kom Syster Yster och sötLova och hämtade mig. Åkte först och handlade och sen vidare hem till dem i Roberts för att äta sån därig god mat vi brukar äta dagen innan julafton när vi firar jul med dem. Men i år ska vi ju fira julen hemma hos dem så därför tyckte jag vi skulle äta sån därig god mat nån annan dag istället :) Den maten är nog den godaste maten av dem alla! Carro skrev ner receptet åt mig, så nu ska jag prova göra det själv någon gång. Får se hur det går.. Fick se hur det såg ut i dears hus nu också, dem har gjort om massa. Lekrummet har blivit finrum eller vad man ska kalla det med ett julbord som Lova kallar det och Lova och Nino har fått ett varsitt rum. Här har vi Lova och Nino i Lovas nyra rum.
Lova ser galen ut men som alltid väldigt söt! :)Jag och Lova byggde ett hus i Ninos rum. Huset skulle ha ett tak också, så jag hittade ett par byxor som fick duga.. Mycket roligt att få leka av sig lite med Lova och Nino, var ett tag sen nu.Sen byggde vi en koja vid soffan. Lova skulle ha flera stolar från sitt rum, hihi. Och Lova filten så det skulle bli mjuk därinne. Jag fick min egna koja på en av stolarna.

Maten var såklart jättegooood! Sen blev det Bolibompa. Då blev jag väldigt fin i håret, haha. Både Lova och Nino borstade mig. Gulliga dem! Spelade lite trumma jag och Nino också på soffan mest, han blir nog glad över julklappen han ska få :)

Inga kommentarer: