onsdag 5 november 2008

Födelsedagen!

Det blev en lugn och skön födelsedag med alla kalas klara. Pratade ett snabbt samtal med farmor och Johnny var och hämtade currysmörgåstårtan som han skulle ta med sig till sitt jobb. Fick höra av Anna senare att hennes pappa tyckte att tårtan var god.. Gick hem till mamma och lånade hennes dator lite. Per ringde och sa att han skulle komma förbi en stund. Fick en fin blomma av honom, en orkidé. Tack! Sen blev det handling och gå hem. Skulle laga tacos men hann inte det innan Mo kom med korten Wii! Snabbt där efter kom papps för att fira mig en gång till. Trodde han skulle hinna komma innan Mo men så blev det inte. Fick Heroes säsong 1 del 2, en Jack Black box med tre filmer och en Alladin choklad ask. Tack! Mo till min förvånan sa att hon var sugen på pizza. så det blev pizza sen istället för tacos, slapp jag laga mat. Hoho. Underhållningen till pizzan blev filmen Cruel Intentions, som även den är en av mina absoluta favoriter. Rätt underlig film, men underbar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!! (Jag hade ju tydligen inte skrivit det förut som jag trodde) Du är rätt rolig du med din filmsmak.. :P

Hanna sa...

Haha täääck!:D Jag har bra filmsmak!