torsdag 6 november 2008

Ons-fre

Onsdag var också dagen pappa fyllde år! Grattis! Fick ett sms som sa att min dator var färdig :D Var duktig och tog tag i tacoslagningen också som jag egentligen skulle göra när jag fyllde år. Tacos, det är gott det. Var också träning den dagen med ett möte timmen innan. Nyttigt möte. Men krångligt det där vi skrev.. Elin hade för nåra pennor, så jag kom på den briljanta idéen att skriva ett sms istället :P

Torsdag: Maria ringde och frågade om jag ville följa med på hockey, men kunde inte för hade träning. Sen blev det bråttom till bussen, fast missade den. Så gick upp till mamma en stund, vilket var bra för då fick jag låna Daniels busskort så jag fick åka gratis. Skulle till Anna i Sandviken och hälsa på. Hon kom och möte mig vid busstationen och vi gick till nå ställe och åt. Gott. Sen tittade vi runt lite i affärer, blev rosa hårsprayfärg för mig och en varsin ja hur ska man för klara det? Låtsastatueringtyggrej.. Såg inte så äkta ut då.. Leksaksaffärfynd båda två. Sen gick vi till Dollarstore och Rusta också. Blev godis, M&M substitut. Alltså godiset. Hann hem till Anna en stund också, käkade glass och tittade på Youtube. Dem har så roligt stor datorskärm Anna och Johan. Sen följde Anna med mig till busshållsplatsen så jag skulle hinna hem till träningen. Träffade Maddis där som att vi hade samling en timme senare än vad jag trodde. Anna frågade också om det inte var den tiden när jag berättade vilken tid det var. haha. Väl i Hofors igen gick jag upp till mamma och lämnade tillbaka busskortet. Och vilka var där då? Jo, Lova, Nino och Carro. Så fick jag träffa dem också. Så även om det blev fel både när jag skulle dit och hem så blev det ju bra :D Fick skjuts av Carro hem också, slapp jag gå.. :] Sen blev det träning. Var väldigt några och 93:orna (tror dem var dem) som hade istiden innan var också väldigt några, så Anders som var dagens tränare tyckte att vi skulle köra med dem. så blev dubbelträning. Riktigt kul! Förutom när Wigö sköt ett slagskott på min fot. AJ! Men kul var det! Hem och lägga en pommesfritespåse på foten sen för slippa svällning. Sen kom M&M en stund. Kuul!

Fredagen var väntans dag. Carro skulle hämta min dator och kamera åt mig. Så väntade på att hon skulle komma hit med dem. Och jag väntade och jag väntade. Tillslut kom hon. Underbart! Och jag fattade hur man skulle göra, yepp jag är ett datageni!

Inga kommentarer: