torsdag 6 november 2008

Äntligen Hedwig!

Och så kom dagen vi alla väntat på. Ja, i alla fall jag, Mo & Maria. Den 29 oktober kom Hedwig filmen! Vi var ju lite oroliga över att även Megastore inte skulle ha den. Men det hade dem! Så nu har vi filmen. Kan ni fatta! Om jag bara skulle få se en film resten av livet så skulle jag lätt välja Hedwig And The Angry Inch.Lära skicka ett mms till M&M så dem visste vad som väntade på dem hemma hos mig :D Vaknade även när brevbäraren kom med filmerna. Den fick inte plats i brevinkastet så hon plingade på, jag letade efter nå mer kläder att ha på mig men hittade inga så blev att öppna i pyamasen.. Inte bara har vi filmen och vad allt det innebär utan det är även en massa extramaterial på den. Och som den extramaterialnörd jag är kan det ju inte bli bättre!
Oh happy day!

Inga kommentarer: