måndag 17 november 2008

Friday

Blev fredag och ännu en föreläsning med Robert. Gruppen hade bestämt sig för att träffas på morgonen, men skäggMartin tyckte att jag inte behövde komma då eftersom dem skulle ha matte sen innan våran lektion. Frågade förresten vilken tid den var, för jag trodde den var 12.15 eftersom Robert sagt att den skulle vara samma tid. sMartin sa att den började 13.15, så det blev samma tid för mig eaf, haha :P Som dem säger i Gilmore Girls, jag kommer vara känd som hon som kom försent ;D Var en rolig föreläsning. Satt på samma ställe som förra gången. Victor satt också på samma ställe, alltså en stol ifrån mig så jag pratade lite med honom innan föreläsningen började, och dem hade inte sätt KepsMartin idag heller. Synd. Då missade han ju att se sitt nickname vi valde åt honom, hoho. Riktigt kul att se allas 30 sekunders filmer. Mina favoriter är nog Carebeer och den Dallasinspirerade :) "Du kan byta bild" - En kille i Dallas gruppen när Robert stannade deras film där han var med :D E Fick berätta lite om varför det var en hockeyklubba med, haha. Men Robert sa något med att den var grym eller nåt sånt. Kommer inte riktigt ihåg. Och så undrade han varför vi just hade brotema. Berättade att det brukar betyda att man genom gått en förändring. Och det hade vi ju typ. Om man tolkar som vi gör. Nä, ska bli spännande att se vad alla hittar på tills nästa gång. Fick nämligen en till labb. Skulle göra en film på högst fem minuter med en repetiton. Fick se två exempel. Rolig film den första. Den andra var mest bara underlig.. Robert fick chans att stråla när någon frågade när Jurasic Park gjordes och han sa rätt år. Efteråt hade Olov redan en idé, han behöver inte mycket tid till att tänka.. Hade ett litet snabbt möte och bestämde oss för att träffas på måndag. Sen skyndade jag till min buss så jag skulle hinna till träningen. Det var på bussen jag kom att vi ju skulle ha spelarrådsmöte idag och att det var jag som föreslagit att det var dags igen ;D

Inga kommentarer: