måndag 17 november 2008

Tiiiiidig morgon

Blev att kliva upp riiiktigt tiiidigt på tisdag morgon. Gick upp tidigare än jag brukade gör när jag skulle jobba förmiddag på Ovako. Det ni. Köpte ett buss kort på bussen, kändes som att jag skulle tjäna på det. Spännade med ett busskort! Andra skäggMartin och jag tog sällskap till skolan från bussen. Men jag var ändå rätt pigg för att vara så tidigt. Mo inspirerade mig att gå och lägga mig tidigt kvällen innan. I deras programrum fick vi vänta på kepsMartin i en timme. Väldigt väldigt roligt. Jag läste i En Komikers Uppväxt medan pojkarna spelade tvspel. skäggMartin frågade om jag inte skulle vara med, men nja. Jag bara förlorar. Dem spelade SSBB, fast till nåt annat än Wii. Tillslut kom kepsMartin. Sa nåt om nån buss, eller var det den här gången han ramlat på sin dator när han cyklade, haha.. Vi gick ut och filmade. Rätt roligt. Vid nio var skäggMartin tvungen att åka hem, så filmade lite utan honom. Vår film fick bro tema, haha. Olov frågade om jag ville filma när vi filmade Victor men det kändes riskabelt. Om någon skulle tappa ner filmkameran i forsen så är det jag. Sen blev det en fin ankfilm också, haha! Klart att ankan heter Charlie.

Efter det blev det en rätt lång väntan på att SkäggMartin skulle komma tillbaka vid ett. Satte mig i deras soffa och läste min bra bok. Jag gissar på att dem andra spelade Kod.. Skickade sms till Maria också, som ringde upp mig. Så fick lite underhållning där i väntan. Sen tog hennes pengar slut så ringde upp henne. Det blev ett långt samtal för min mobil ladda ur nästan på en gång ;D Lite senare var det helst plötsligt massa människor där. En del gamla och en del unga och en som berättade lite om stället. Och där satt jag mitt i och läste, haha. Tills skäggMartin kom och sa att vi skulle spela in sista scenen. Under tiden vi gjorde det gick en gubbe förbi och sa nåt liknande med "Ska man inte filma på fina objekt.." HAHA! :D Väntade i ungefär tre timmar för att spela in sista scenen som tog kanske en kvart..

Inga kommentarer: