måndag 17 november 2008

Mooooooooo!

Mo hoppade på samma buss som jag åkte hem med. Vi gick först hem till mig och lämnade min cykel och andra saker och sen gick vi rundan. Lite lässkigt att gå hammardammen biten i mörkret. Finns ju inga lampor där.. Helt plötsligt när vi går där kommer ett starkt ljus bakom oss. Lite rädda vi blev. Vad var det då som skrämde oss så? Jo, det var månen. haha. nog första gången jag blivit skrämd av månen.. Sen gick vi hem till mamma och lämnade tillbaka kanalkortet och sen vidare till affärn. Ville ha Toffefee som inte fanns på Ica så blev ett stop på Lilla Sparköp också där det fanns en låda kvar. Väll tilbaka hemma hos mig käkade jag lite mat, hade inte blivit så mycket av den varan tidigare under dagen. Tittade på det sista Laguna Beach avsnittet också. Hur gick det sen för alla då?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var en underlig upplevelse att bli skitskraj för månen. Jag kopplade liksom på värsta flyktinstinkten (i huvudet, i kroppen blev jag nästan förlamad) innan jag upptäckte vad det var :P
Liiite trötta vi var sen då.. :P

Anonym sa...

Just det, Laguna: vad är det för stil att avsluta en hel serie på det viset?!