lördag 29 november 2008

Vägen till Sveg..

Så vart det lördag och det var dags för seriepremiären. Hade samling vid nio så jag gick upp en stund före det och käkade gröt som jag köpt dagen innan när jag skyndade mig till Ica för att hinna innan dem stängde efter träningen. Jag och Elna hade ju läget under kontroll gällande underhållningen. Hon hade med sig Youngblood och Sällskapsresor filmerna och jag hade med mig mig Miracle. (Och Sunes Jul ifall det var VHS på bussen). Först blev det att se Youngblood som jag aldrig sett. Lite ung Rob Lowe är aldrig fel. Och hockeyfilmer är ju underbara! Sen blev det Miracle som jag aldrig heller sett. Heja Sverige! Men vi var framme innan den matchen var slut så vi fick inte veta hur det gick för Sverige förän vi var på väg hem igen ;) (2-2 för er som vill veta det..) Jag fick vara filmansvarig. Jag känner att jag passar rätt bra i den rollen. Om jag inte minns fel var jag det även förra året när vi åkte till Sveg, när jag och Elna även då var ansvariga för underhållningen :D

Här kommer lite bilder från resan till Sveg:

Inga kommentarer: