tisdag 4 november 2008

Sön 26/10

Mamma kom hit och hämtade den ena smörgåstårtan och hennes kaffemuggar. Sen följde jag med henne tillbaka till henne och lånade hennes dator. När jag kom hem igen hade Anna ringt och skickat sms till mig. Frågade om jag skulle vara hemma ikväll. Skickade sms och svarade att jag skulle det. Käkde farmors smörgåstårta som blivit över och tittade på ett avsnitt Angel när det plingade på dörren och Anna kom. Fick denna söta fina blomma. Från början hade den varit formad som en ring men Anna hade format om den till ett hjärta. Tack så mycket! <3 Krukan lyser också, fint och mysigt!Mo kom hem till mig lite senare. Tittade på film, The 40 Year Old Virgin som gick på Tv3. Lånat Lbs kort igen som gjorde möjligt att få se denna lite fula film och en massa andra bra program. Men kära Paul Rudd är ju med i filmen! Premiär använde min mixer också, och gjorde smoothies. Tog bara nästan ett år innan jag öppnade kartongen till mixern och fjärde eller tredje bananköpet innan det blev smoothies.. Men nu är vi i rullning! ;] Smoothiesarna blev rätt goda också. Gjorde mig en ring också, hoho. Och sen en till Mo också. Frågade henne om hon ville vara min vän förevigt och det ville hon <3 :D Sen blev det massa Singstar, hittade den förlorade skivan! Sen blev klockan födelsedagen. Mo blev den första som grattade mig på min tjugonde födelsedag. Sen ringde Mos syster Ylv och ville åka hem. Jag käkade resten av smörgåstårtan som skulle bli dålig nästa dag hade jag hört talas om..

1 kommentar:

Anonym sa...

I'm friendship-engaged! :D En fin kväll...