fredag 21 november 2008

Playdate med Anna..

.. Blev istället av i söndags :)

Roligt var det, som alltid. Anna kom hem till mig efter hennes mammas kalas var slut. Jag förvarnade henne att det var stökigt. Vi tittade på lite kort, Anna plockade lite haha och fick på nåt vis upp tavlan på väggen jag köpte för länge länge sen. Jag ställe den istället på soffkanten, lutad mot väggen jag tänkte ha den på. Men den ramlade oftast ner bakom soffkuddarna. Men nu sitter den på vägen, tack vare Anna! Så mitt hem är välldigt James Dean och Hedwig inspirerat nu.

Sen blev det lite GuitarHero också, men vi orkade inte så länge. Blev lite handling istället och sen lite lugnare aktviteter framför Britney filmen CrossRoads. Anna hade inte sett den innan. Jag har sett den många gånger. För många kanske. Skulle påminna Anna sen att komma ihåg hennes lunch till morgondagen när hon skulle jobba. Men ingen av oss gjorde det. Några minuter efter Anna gått fick jag ett samtal. Av just henne. Just ja! Tur att hon kom ihåg det nån gång eaf.

Inga kommentarer: