måndag 17 november 2008

Jag hann!

Efter det lilla gruppmötet med min grupp, grupp 3 skyndade jag mig till bussen. På vägen tills busstationen pratade jag med Maria som skickat sms och frågat hur det gått. Men på senare tid har jag tröttnat på att skriva sms och ringer härmed oftast istället. Maria skulle på maskerad på dagen och skulle klä ut sig till Hawaii kvinna, men jag undrar då hur hon skulle ha sett ut om hon klätt ut sig till Hanna Montana. Sen på bussen ringde jag Mo, som också skickat sms. Pratade med henne och kom fram till att jag visst det skulle hinna till träningen om jag skyndade mig när bussen var i Hofors. Hade ju under gårdagen hittat min cykelnyckel i ett kläddplagg som skulle tvättats. (Jag visste väll att den låg nånstans i tvättkorgen..) Så jag hade ju cyklen väntanden på mig vid busshållsplatsen till och med. Pratade en stund till med Mo innan jag behövde skicka sms till Andreas (okej, lite motsägelsefullt kanske..) och sa att jag ändå skulle komma fast kanske tio min innan vi gick på is. Blev dock lite senare, kom fram när dem nästan precis kommit ut på isen. Men bytte om riktigt snabbt och missade inte så mycket.

På träningen i tisdags sa Andreas till Charlotte som var tillbaka igen: "Tillbaka till brottsplatsen" precis som dem i skolan sagt tidigare under dagen. haha.

Inga kommentarer: