lördag 8 november 2008

Fiin måndag

Carro ringde till mig vid tio tiden ungefär, var en anings trött då. Hon skulle in till Gävle med Lova som skulle till ett besök hos doktorn så hon frågade om jag ville följa med och så kunde hon visa mig vart skolan låg. Så fick det bli. Men först skulle hon träna en stund och undrade om Lova och Nino kunde vara här då medan. Klart dem kunde de! Gick upp och städade lite och käkade frukost till lite Hedwig extra material. Sen kom dem. Mina kort var en succé. Särskilt oss Lova.
Nino ville spela GuitarHero, klart han fick de. Riktigt duktig för att vara 1.5 år :D Jag hade en snygg Gitarrväska också, haha. Men jag håller helt klart med!

Så fina och söta! Ser ut som Nino ska lära mig spela, haha. "Tryck på gul snart.. NU!" :DSen blev det dags för lunch. Jag är så duktig på att laga mat. Men det blev nog inte allt för äckligt eaf. Sen kom Carro tillbaka, duschade och senåkte vi till bruket och lämnade Nino till mamma och åkte vidare till Valbo där vi käkade lite. Lova köpte en chokladboll helt själv, så duktig! Sen om hon var duktig hos doktorn skulle hon få en sak så vi letade efter den. Tittade på några klädplagg tills hon hittade en Hello Kitty flaska som hon ett tag ville ha. Men den byttes ut mot en rosa gitarrväska, precis som moster :) Vi åkte vidare till Gävle för doktorbesök. Efter det visade Carro mig vägen från busshålsplatsen till skolan. Tack så mycket för hjälpen kära syster!

Inga kommentarer: