torsdag 6 november 2008

En kväll med familjen Westling

Vid fem snåret så där i lördags hämtade syster, Johnny, Lova och Nino mig. Innan dess hade jag pratat rätt länge med Olva i telefon om allt möjligt. Tillslut sa hon "Nu måste jag göra klart halsbandet hej då" och så var samtalet slut, haha :) Fick klättra in i bakstätet mellan Lova och Nino. Lite krångligt ovig som jag är men jag klarade det. Fick ett halsband av Lova som hon gjort själv, aww! Finaste halsbandet någonsin! Vi åkte hem till dem i Roberts och lämnade Johnny och hämtade en barnvagn. Sen for vi vidare till kyrkogården för att tända ljus. Var väldigt fint där. Lova hade en massa frågor om allt möjligt, gulliga hon. Men svårt att svara på allt. Men klart man undrar. Lova ville att jag skulle skjutsa henne så klart jag gjorde det!

Sen åkte vi tillbaka hem till dem där jag och Lova först spelade ett Bamse spel på datorn. Riktigt spännande. Lova var duktig på att hoppa så att inte kamelen skulle gå in i nåt, fast jag hjälpte henne lite med att säga till när hon skulle trycka. Sen blev det att titta på galna kattvideosar på Youtube. Syster Ysters favoriter, haha :D Men dem är roliga! Sen blev det mat, gott var det! Kyckling och potatisgratäng. Sen blev det myskväll fram för Bolibompa med en stor skol "bollar" :D Häxan Surtant flyttade hem till sin mamma haha. Sen blev det sov dags för barnen, fick se Ninos nya säng. och upptäckte att dem har ett hemligt rum där Johnny och Glen spelade datorspel. När kidsen lagt sig åkte Carro och jag till Speed och handlade lite och sen hem till mig och jag hämtade Sex And the City The Movie. Jag tycker att filmen blev bättre andra gången jag såg den men Carro tyckte den var bättre första gången hon såg den, haha. Fin och skojig bild är det eaf. Lite spännande att en blogg jag läser använde precis den bilden, precis idag. (Använde den på bilddagboken innan jag läste hennes blogg..) Det var en riktigt mysig myskväll!

Inga kommentarer: