lördag 15 november 2008

Morgonpromenad

Vi klarade hela valvakan alltså. Och Mo var den av oss som var minst trött. Det trodde jag inte. Jag fick ta en del vilopauser för att smala ny energi lite då och då, men ingen sömn. Men så hade jag ju ont i både rygg och nacke också, så det var nog därför. Mo kom på att istället för att skjutsa mig till Hofors kunde vi åka med hennes pappa som skulle till jobbet. Så medan vi väntadepå honom gick vi en morgonpromenad i Barkhyttan. När vi kom tillbaka till deras gård tyckte jag att jag såg deras höns sitta på en pinne.. "Åh där sitter dem ju!" sa jag och pekade på några träklossar som jag trodde var hönsen.. Sen när vi såg dem riktiga hönsen sa jag "Åhh, han stod stod på bakbenen!" om en tupp (som bara har två ben) Det var tidigt, eller ja väldigt väldigt sent.. :P Sen när vi gick sin såg vi rådjur på deras gård, försökte få med på bild men det gick inte så bra.. Träffade på Klaras pappa istället. Sen åkte vi till Hofors och hann typ vända inne hos mig innan Mos buss gick hem så följde med henne dit.Gick förbi en lastbil jag tyckte Mo skulle posa bredvid. Efteråt åsg jag att det satt en i lastbilen, HAHA!

Inga kommentarer: