onsdag 12 november 2008

Mongoträning

Förra tisdagen forsatte med att M&M följde med mig hem efter skolbesöket för att Mo skullehämta nåt hon förvarat här. Sen gick vi igen, alla med olika mål. Mo skulle jobba, Maria skulle packa och jag skulle handla. M följde med mig på Ica, där vi möte syster. Fast såg henne inte först fast jag förbi henne och hon såg inte mig. Det gick vissa rykten om att hon skulle vara med på ett foto i ett skyltfönster. Vi hittade det tillslut. Carro skulle till Apoteket så jag var snäll och bärde hennes påse upp till mamma, där Lova och Nino hör till. Sa hejdå till M som skulle åka tillbaka Sundsvall. Gick sen upp till mamma och lekte en stund med bästa syskonbarnen!

Sen blev det hem en stund innan det blev dags för träning. Den var lite mongoinspirerad (eller hur nu mitt nya ord löd..) Men så kul! Alla som var som där som suprise inte alls så många var rätt mongo <3 Och jag fick reda på vad det där hemliga stället bredvid pizzerian Rapidio är. En pokerklubb! På dörren står det endast medlemmar och ibland är det fullt med bilar utanför. Och spännande en gång när jag gick förbi och en stod utanför och rökte kanske och en anna var på väg in och dem hälsade inte på varandra fören dem var jättenära. Som om nåt var hemligt på nåt vis. Men det var alltså bara en pokerklubb. Då är det ju lite värre med Hanna bananas, HAHA! Ja, vi var mongo på träningen som sagt. Till och med Petra och Elna som inte var med och tränade var mongo. Sen efter blev det vattenkrig. Mathilda den jäklen. Men jag fick nog inte lute vatten på henne också. Hon ska alltid hälla vatten på mig :D Och sen var jag tvungen att jaga henne men jag orkade inte springa så långt..

Inga kommentarer: