tisdag 18 november 2008

walking away from this

Åkte hem och fick skynda mig till hockeyträningen. Det var på bussen jag kom att jag ju tyckt att vi skulle ha spelrådsmöte idag och så kan jag själv inte närvara ;D

Efter träningen upptäckte jag att klockan var sju, Mo skulle komma nån gång efter den tiden så ringde. Men hon var inte ens i närheten ännu.. Så det var luuuungt. Skulle hälsa från Lunka också, haha. Roligt med det där med Ylva-Li sen :D

När Mo kom hit började vi se Sex And The City igen. Braaa serie! Fast första säsongen är lite b. Särskilt när Carrie ska titta in i kameran helt plötsligt och säga något konstigt. Blev glass och Dumble snacks från Statiol också och en Mo som hela tiden glömde bort att det var fredag och att sista bussen gick hem lite senare än vanligt.

När jag precis gått och lagt mig fick jag ett sms av Maria som frågade om jag sov. Så ringde upp henne och pratade en stund. Trevligt!

Inga kommentarer: