fredag 24 oktober 2008

En kväll med Mo.

fasKvällen med Mo har varit riktigt rolig och faktiskt produktiv. Äntligen beställde vi kort. Så på måndag förhoppningsvis har jag material till Hedwig, Paris och mitt New York album. Skoj! Då har jag nåt att göra på mina datorlösa dagar.. Blev många kopior av en del bilder, haha. Upptäckte att man kunde få dem i wallet-storlek. Det blev en hit oss mig och Mo. Mina favorit bilder på John Cameron Mitchell, så fin! Tack till den som gjort den!

Hann även med att titta på gårdagens avsnitt av Bonde Söker Fru. Så roligt! Det är nog mitt favoritprogram som går på tv just nu. Om jag hade följt Heroes hade det nog var det. Men nu gick ju inte mitt Heroes maraton så bra. Men jag ska snart se klart säsong 1, så fort jag får tillbaka min dator. Så för tillfället är det Bonde Söker Fru som gäller.

Mo glömde sin dagbok men vi lyckades få till första dagen av Paris resan ändå. Fass klart när vi väll börjat så hade blogspot en break. Men första dagens hans med eaf, resten kommer senare. Kanske nästa halvår..

Så vi gick till Statoil och köptde glass istället och sen tillbaka hit och tittade ett avsnitt Laguna Beach säsong 3. Nu har vi bara två avsnitt kvar och sen inge mera Lb.. Men tre säsonger The Hills, inte illa det..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är rätt sällan vi är så produktiva faktiskt, tusen planer men för lite eld där bak. Men detta var en duktig och fin kväll! :)