fredag 10 oktober 2008

Det är inge fel på det här fönstret

"Det är ju det"

Kuhnkes två repliker i filmen Om Inte. Såg den idag för jag läst att Johannes ska vara med i den. Läst att han ska spela "janitor", men missade hans fem sekunder i fillmen. Kom sen på att jag sett en janitor och spolade tillbaka, och det var ju Johannes. Måste ha varit han. Snygg mustasch, hoho! Men det var fina fem sekunder det. Annars var filmen väldigt trååkig. Så blev lite pauser där ibland. Men har för mig att jag sett den här filmen förrut, med Carro och Daniel. Det är säkert mycket möjligt. Nä, mer film innehållandes Kuhnke!

Annars idag har jag sovit (vilken fin dröm), tittat på veckans avsnitt av Oskyldigt Dömd (Persbrandt känns ju lite som Giles på något konstigt vis), hjälpt pappa att få ny musik på sin mobil, handlat, lagat och ätit tacos. Väldigt trevligt! Men vi ses då.

Inga kommentarer: