tisdag 21 oktober 2008

Jomen visst..

..hade dem min klubba :) Så nu har jag en ny hockeyklubba.. Även om den ser likadan ut då. Ska säga till Mathilda att jag lyckades laga den trasiga, hoho ;D Lite fattigare nu.. Fast Tjänade lite pengar också. Klubban kostade 649 kr men som medlem i HHC har jag 15 % rabatt på Sportringen. Visserligen visste jag inte om detta, hade bara någon tanke om att det kanske var så för det var så förra säsongen. Men tur hade jag så frågade han i kassan om jag var en medlem. Så lite pengar sparades.

Idag har jag blivit Mos personliga tränare också. Skapade ett program till henne som hon skulle göra igår, vilket lyckades med till och med lite extra träning. Så idag hade hon träningsverk. Jag är stolt över min elev eller vad det nu är en personlig tränare har.. En tränes kanske.

Nä, nu blir det allt lite kvällsfika. Det är dags nu. Kvällens kvällsfika tv blir ett eller till och med kanske två avsnitt av allas vår favorit Buffy!

Min nya klubba heter förresten Hedwig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa, jag är din tränes! Men du får nog ta och börja domdera lite snart för annars händer det inte mycket på träningsfronten för min del.. :P