torsdag 23 oktober 2008

Lite saker jag glömt - del 2

Nu är sommaren verkligen slut, den gick fort. Så fort att jag glömde lite saker. Succen är tillbaka ;)

1. I början av sommaren åkte jag, Maria och Mo till Gävle när det var studenten där. Riktigt roligt var det. En Dansk frågade om vi inte skulle gå in på ett ställe när vi först stod utanför som vi på nå konstigt vis alltid brukar göra. Vi sa att vi skulle komma snart, för vi körde lite Parissport det vill säga posening först, haha. Och han fattade vad vi menade om jag inte minns fel. Rolig kis där inne också. Sen efteråt drack vi cola och satt på en kant. När vi träffade Linus på linjen och hans kompis. Följde efter dem på nån konstig promenad genom Gävle innan vi åkte hem.
2. Jag, Mo och Maria åkte och badade en gång i Edsken. En gång badade jag i sommras, haha. Dåligt. Det som är så kul att bada. Riktigt roligt hade vi eaf :]
3. Var hemma oss Famlijen Sandström/Eriksson på grillning en dag. Det var jättekul. Dem har en jättefin stor balkong vi var på. Supermysigt. Och gott! Roligt att träffa sina släktingar.

4. Var på Brolle en onsdag i sommras under stopveckorna. Allting blir bättre live! (: Och Brolle är så snygg! Haha, var några som ropade "Brolle..Brolle..Brolle.." när han försökte prata och jag ba "LÅT HAN PRATA" och så blev dem tysta ett tag

5. Den andra stopveckan hade tema tacos. Åt det mån-tors ;D Rätt mycket tid gick åt att damma och sen måla trappräcket vid besöksbryggan som jag och Johanna fick i uppdrag. Den är vääälidgt långt. En dag när jag målade räcken sa Henrik åt till nere från golvet "vi gör kväller snart va" HAHA.
Vi gjorde säkert massa mer saker...

Det var allt jag glömt för nu. (Tänkt skriva det här länge nu =P)

Inga kommentarer: