torsdag 29 november 2007

Lite saker jag glömt..

..Hehe :P

Mitt kalas var roligt ;D Lite trångt bara i min etta. Och jag glömde bjuda min kusin, förlåt. Men mamma träffade henne samma dag som jag kom på det och sa att det var okej :) Men det var ju mitt första egna kalas. Fick massa blommor & pengar. Och så fick jag 4 muggar, två krokar och en hänggrej av mamma&Daniel (plus pengar) och så fick jag ett äppel/godis träd av familjen Westling/Hansson. Av Madelene & farbror Lars fick jag en vas och en ljusgrej.
På slutet av kalaset lekte Lova med disktrasan, "Spöke, inte spöke" :D Haha!

I början när jag hade brutit benet var mamma och handlade på stora Sparköp där hon frågade Arne om det var samma priser på nån vara på lilla Sparköp. Då hade han svarat nåt med att det var det och att ja för det är väll där du handlar åt Hanna. Alltså visste han både vart jag bor & att jag brutit foten, haha! Alla vet allt i Hofors ;D

När jag och mamma var på sjukhuset tittade vi på Nyhetsmorgon på Tv4 och då var Svartebrant med eller vad det nu är han heter. Sen några dagar efter vi kom hem flyttade han till Hofors. Hofors av alla ställen och dessutom sas/sägs det att han bor i huset bredvid mig. Haha, lite konstigt roligt.

Igår fick jag lön :D 297.60 kr :P Det kan man ju säkert klara sig på..

Det var allt jag glömt för nu.

Inga kommentarer: