lördag 24 november 2007

Pickey

Idag är det helg :] Fast å andra sidan är jag ju jämt ledig ;P Men ändå roligt med helg!

Idag var mamma här på dagen och lagade god mat åt mig. Duschade idag så fick se mitt lässkiga ben igen... ooohhh.. Helt smalt, platt och äckligt...

Vid 5 ungefär kom Mo&Affe och vi åkte till Bruket och handlade till våran Picnik :] Det blev en fin picnik. Flyttade på mitt bord och hade den på golvet framför soffan och så ställde vi ner alla mina blommor runt omkring och tände ljus. Riktigt mysigt. Och gott :) Sen efter det blev det hockey, a-laget spelade och det var ju gratis så man var ju tvungen att passa på ;) 5-5 blev det. Inte en förlust eaf men Hofors gjorde 5-4 målet när det var ungefär en minut kvar. Kunde de inte ha hållt det? Men som sagt, det är Hofors A-lag ;]

Nä, nu ska jag hämta en Cola, gott!

Inga kommentarer: