torsdag 29 november 2007

Härlig match

Eller hur, mamma Lb, Elna & familjen Sandelin? ;D

Hoho!

Ännu en gång spöade Färjestad skiten ur Brynäs ;)

8-3

6-0 efter första perioden!

Jag, mamma & Lb skulle titta på matchen tillsammans idag :] Mamma kom och hämtade mig och kortet funkade även när vi kom tillbaka och sen även hela matchen :P Efter 2-0 tror jag det var gick mamma och städade och i mitten av andra perioden gick Daniel. Så där satt jag, glad&lycklig för mig själv :D Det var en mysig familjetillställning ;P Innan Lb gick, satsade vi lite pengar. Lb är skyldig mig 30 kr ;P Som på den gamla goda tiden fast tvärt om, haha :] Först körde vi 10 kr när Färjestad hade powerplay. Lb vann om Färjestad gjorde mål och jag om dem inte gjorde mål :) Sedan gjorde vi liknande två gånger till, fast på rätt sidor ;)

Men jag ville ju ha tvåsiffrigt.. Men Färjestad slutade ju spela i tredje perioden. :D Kåberg var i slagsmål också, vann gjorde han även vad Elna säger. Det gjorde han. Han var ju överst. Och dessutom började han slagsmålet sittandes på knä. Och Brynässpelaren slogs ju med fel person, sura? Näää ;) Matchstraff blev det eaf, men det var det värt eller hur Kåberg? Sen blev det ett till slagsmål :D

Jörgen "The hockeyplayer" Jönsson gjorde två mål :] Nu har det släppt! Prestberg gjorde två mål även han och samma för även Christian Söderström! Bra jobbat!

Nu har vi vunnit tre av tre matcher mot Brynäs! Tvåa ligger vi nu också :]

FBK

Inga kommentarer: