lördag 1 december 2007

Haha

Jag tror det är samma konstiga film på fyran just nu som jag och mamma tittade på när vi inte kunde sova på sjukhuset ;P Lika konstig nu med..

Idag har jag varit på träning. Roligt. Tog bara ungefär 20 min att gå det idag. Framsteg! Räknande Färjestad spelare på affischen, var lite skridskosliparemedlare och fick fylla två vattenflaskor :D Anders frågade mig om jag orkade följa med på matchen :D

Efter träningen kom Mo och Affe och hämtade mig. Vi åkte till Ica och handlade godsaker som dem vi så fint kallar det. Sen blev det att se lite Idol. Amanda sjöng Hallelujah :] Älskar den låten! Sen blev det Smala Sussie :D:D Sveriges bästa film gjord av Sveriges bästa moviemaker Ulf Malmros :D

"Pölsa det sitter fyra knarkare i din soffa" - Erik
"Fyra bara, det skulle ju vara fullsatt" - Pölsa

Jag älskar den filmen!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra