fredag 7 december 2007

I`m Wide Awake, It`s Morning

Helt plötsligt står det ett stort blått tält bredvid ishallen. Såg det när jag åkte till Badhallen, men gömde bort det. Sen så pratade dem om det på träningen och det var visst något ställe för Bmx och sånt. Inget cirkustält :P Madde tyckte min MP3 var snygg, fast hennes kunde man ladda på 20 minuter.. Lite fortare än mina 2-3 timmar.. Var lite budbärare åt Elin, puckhållare åt Madde och skickade Tomas på uppdrag.. Hur skulle det gå utan mig? ;D Sargpratade lite med laget också när dem åkte förbi. Sen helt plötsligt hade jag en hjälm på huvudet.. Men hur gick det med Maddis? Hoppas allt är okej med henne! Jag önskar jag visste hur man ska göra i såna situationer.

Efter träningen pratade jag lite med Elna & Therese (Brynäs är visst på slutspelsplats nu och Brendl gjorde ännu ett mål) när Klara kom och frågade om vi visste vart någon av ledarna var. Men vi gissade på att dem var med Maddis och precis när Klara gick kom Micke & Tomas ;D Jag, Antonia & Klara pratade lite på vägen hem att det är alltid någon som skadar sig i vårat lag..
Nu blir det ett till One Tree Hill avsnitt, måste se klart säsongen innan de nya avsnitten börjar. Fast ja, jag tittar på säsong 2 nu och det är andra halva av säsong 4 som börjar på söndag ;) Men jag vet ju vad som händer..

Imån skulle mamma & Lova komma och väcka mig : ) Så hoppas jag kan somna lite tidigare idag, är ju faktiskt trött och allt.

Inga kommentarer: