fredag 21 december 2007

Hannas Draculagap

Efter hockeyn idag gjorde jag Hannas Draculagap :] som egentligen då heter Helens Draculagap men eftersom det var jag som gjorde den och jag har tagit bort massa ingredienser (och mamma ändrat förut) så blev dte kort och gott; Hannas Draculagap :] Gott blev det! och mätande! Jag känner mig riktigt vuxen när jag lagar riktig mat och städar i köket (Tar upp det jag tappat på golvet typ) ;) Om man bara hade en diskmaskin..

Roligt på träningen. Men JAG VILL SPELA!! 26 dagar kvar nu innan jag får spela för doktorn..
"Har du fixat håret för första gången" - Mathilda
"Ja, och det gick åt helvete" - Tomas

"Jag såg dig i Valbo idag. Vad du åt.." - Therese
"Jag drack kaffe" - Tomas

Igår var på träningen, ungefär efter halva kom Affe, hennes farfar och hennes pappa och hämtade mig. Skulle följa med dem på matchen mellan Brynäs - Luleå för Affes mamma var sjuk. Det var inte en sådan där supermatch då ;) slutade 1-3 till Luleå. Var en som sa snygg halsduk och menade det!! Han hade en hemma till och med! :] Färjestad! Elna var där också. Vinkade till henne! skickade först ett sms till henne som det stod; Är du här? //SmygBrynäsaren
Hahha :D Hon fattade vad jag menade!! :P

En gammal Färjestad spelare gjorde 5 mål i NHL!! Förra gången det hände var för elva år sedan.. Det säger en del det..

I onsdags var det Kidman VS Persbrandt, där Persbrandt kom vinnande ur striden. För att Solstorm började 18.30 och Guldkompassen 18.00 :) Filmen var okej, man får inte ha så höga förväntningar när det gäller svenska filmer ( Med undan tag för Ulf Malmros). Men det är något spännande med sekter.. Men tycker dem kunde ha gjort det mer spännande ändå..

Nu ska jag se klart Gilmore Girls avsnittet jag började se innan Lb kom och hälsade på en stund. Sen blir det nog några flera..

Inga kommentarer: