måndag 10 december 2007

Welcome To The Hellmouth

Såg klart One Tree Hill säsong 2 i natt, bra säsong! Förutom att Dan inte blir snäll och att Jake inte får Jenny på slutet. Och är det stalker-Derek som redan då skickade läskiga meddelanden till Peyton? Nu har jag börjat titta på Buffy The Vampire Slayer från början istället. Har ju bara sett det en gång förut, förutom säsong 1.. Och hoppas på säsong 3 i julkapp :)

Idag är det Nobelmiddagen också, eller den kanske är slut nu. Tv4 har visat hela dagen men jag vill helst att första gången jag ser det är när jag är där ;) Kanske när jag vunnit.. Så det har bara blivit att bläddrat förbi det då och då idag. Det är ju inge spännande heller för man vet ju redan vilka som vunnit. Hockeykväll hade sin egna Nobelutdelning ;) haha!

Nä nu blir det popcorn och ett par till Buffy avsnitt!!

Inga kommentarer: