lördag 15 december 2007

FredagLördag

Jag är så trött. Tidigt två dagar i rad ;) Igår halv tolv & idag halv elva :D Lite roligt att Tomas sa precis samma sak som mig igår som jag sa till Emma.. :] Igår var jag, Affe & Emma och hälsade på skolan. Vårat gamla hem eller nya kanske man ska säga.. Var ju så mycket plats i NV:s lärarrum att vi bestämde oss för att flytta in ;) Först träffade vi Hampus som skrev sms.. Sen var det massa elever i lärarrummet så vi gick och letade. Kom till NV och hittade Tomas & Lennart :) Sen hittade vi Svante. Han var i ett klassrum så satte oss och väntade utanför på honom och tillslut upptäckte han oss. Han ville såklart krama oss och när en elev kom och lämnade något till honom och skulle prata med honom sa Svante att han fick vänta för han skulle prata med tre av sin gamla favoriter en stund :D Yeah! Blev lite förhör, först jag, sen Maria och sen Emma. ;) Sen hängde vi ett tag i lärarrummet, så där som vi alltid brukade göra på fredags eftermiddagarna fast man slutat ;) Och vi hade fått efterföljare! Tre ettor satt också där fast dem slutat! Och sen när dem skulle gå hem tittade dem upp i fönstret till lärarrummet :D Haha! Dem nya oss! Pratade lite med Ulla Carin som visste att vi vart i New York.. hmm.. Och Svante och Hampus. Som på den gamla goda tiden! Vad heter spikpistol på engelska? Spikegun? Berättade för dem att vi var på listan ;P Sen så skulle dem hem och jag skulle på träning. "Inte med den foten" sa Svante då ;) Snodde varsin chili på vägen ut men glömmde den i förrådet sen.. Två dagar i rad har jag kommit före tränarna ;D Och Johanna är nog den nya Hanna.. Men hur kom hon in.. Helt plötsligt satt hon där.. Hon sa själv att hon hade förvandlat sig till en mus.. Carin var och hämtade sina hockeyskydd igår innan samlingen och hade med sina söta barn. En ramlade hela tiden så hon låg på mage och så låg hon så tills Carin lyfte upp henne. "Precis som Micke en lördagskväll, väntar på att någon ska plocka upp honom" - Anders, haha :D På träningen lärde vi oss hur man skulle göra mål och jag var ute på isen :) Tack Mathilda för hjälpen! Fast jag fattade aldrig det där med ribban, ribban flyttar inte på sig!! Sen stod jag kvar lite på isen vid sargen och dribblade lite med mig själv, ahhh! Men fick egentligen inte för Antonia, så hon höll i mig. Och Elna trodde jag stod bakom sargen, "det var därför du var så kort" :D Sen blev det musikhörnan. Så att och gjorde ljud och rappade.. Haha ;D Berättade om Phoenix Papalardi för dem ;) Dem trodde jag skoja först!! Efter träningen blev det Lucia.. Och alla glömde sina skridskor i förrådet, utom Mathilda dåför jag glömde den åt henne.. Och Anders hade åkt hem. Men vi hann! Det var ett vackert Luciatåg lär jag säga. Med Mathilda som Lucia :) Efter Lucian skyndade jag mig hem för Mo, Affe & Em skulle komma vid åtta men dem kom halv nio så nu har jag en jag en halvtimme på dem ;) Jag älskar mattematik.. Det var en förfest av första klass, haha ;) Satt och tittade på klockan och lyssnade på dålig musik. 100 % Girl Party, Aaron Carter och nån sån här jättegammal blandskiva.. CRAZY LITTLE PARTY GIRL!! (= Kommer aldrig glömma när Carro skrev Nick & Aaron är bögar på min Aaron affisch :P Sen tänkte vi Smurfshitsa et tag, men vi glömde skivan och det tog så lång tid att komma till Folkan så det hanns inte med.. Även så var det bara att gå in på Folkan så vi behövde inte ringa nummret vi fått för att vi stod på LISTAN :P Det var nå gubbar utanför som sa att det var inget för oss där inne för åldern låg på 50 och döden.. Julshowen hade dragit över så vi satt där inne och väntade. Pratade lite med Affes släktingar och såg lite av Julshowen. Efter ett tag började Jåhnny Bråttom spela!! :] Vad mycket bra igår med men spelade lite för myclet låtar jag aldrig hört. Men det var roligt!! Det är ju roligast när det är mest äldre där, haha ;D Så idag var det match! Micke&Tomas tyckte det var lite roligt att jag var där innan dem igen och jag sa att det var ju så tråkigt hemma och Tomas svarade ja, för det är mycket roligare i korridoren, haha ;P Vi vann med 2-1 men kan inte säga att dem spelade särskilt bra. Jo, Johanna. Mamma spelade musik. Orkade inte byta låt eller vad hon sa. haha :] När jag kom hem la jag mig och lyssnade på musik och somnade tror jag.. Gick upp vid fem tror jag det var och tittade på RoomService :) Sen har jag annars ätit en äcklig pizza idag och tittat på lite som jag spelat in. Nu väntar jag på att Shrek ska fira jul :)

Inga kommentarer: