söndag 23 december 2007

Sitter hemma oss mamma och väntar på julen nu :] Var roligt hemma oss Syster Yster!! God mat, älskar den maten. Nå Sallad med kyckling som man har i mjuka tacos bröd!! :)) Lova & Nino var super gulliga och underbara som vanligt!! Lova och jag bakade lite pizza och pepparkakor och Nino sprang runt och försökte ta allt han inte fick ha :D Han vände upp och ner på korgen med pepparkakor och godis ;D Söta ungar!! Fick filmen About A Boy och en Marabou Dajm av Nino&Lova :) Tack Tack!! "Hammarhaj" :D

Jag längtar tills imorgon!! :D Först ska vi fira jul med Lb, sen ska jag, mamma, Carro, Lova, Nino & Johnny bada i bashuset.. Mamma skulle försöka starta en ny tradition.. :) Men det ska bli roligt, särskilt nu när jag också kan bada ;) Sen efter det ska jag och mamma fira jul :D Gott med prinskorvar!! Och roligt med paket!!

God Jul!!

Inga kommentarer: