onsdag 5 december 2007

Jag har tagit mina första steg

Rolig dag idag :]

Hade lite extra super svårt att somna igår. Och ja, då blev det som det oftast blir. Alla saker man funderar på kommer och man börjar tänka. VART ÄR PUMPEN? Till slut så somnade jag eaf. Vaknade några gånger men gick inte upp fören mamma ringde vid halv två.. Duschade och tittade sen på reprisen av den återkommande repriserande serien Friends. Men den är otröttlig :) I love Friends! Blev lite Fresh Prince In Bel Air och början av Gilmore Girls också med lite nudlar därtill innan det var dags för den vardagliga inspelningen av Tribe! :) Nu har jag bestämt mig igen att jag ska ta tag i Tribe-tittandet så jag kan börja titta på mina inspelningar.. Men det gick inte så där jättebra, orkar inte titta på något avsnitt idag, haha.
Pappa kom förbi en stund och följde mig till ishallen sen. Rolig träning idag :) Idag gick tog det ungefär bara en kvart att gå till ishallen! Snart kommer jag gå snabbare än jag brukar gå i vanliga fall ;) Kom dit ungefär en halvtimme innan samlingen. Men Tomas, Agge & Stina var där så var öppet i förrådet eaf. Agges son skulle ha träning innan oss, hans andra träning :) Lärde mig att gå igen där någon gång, inte illa! Hej då kryckor! (Ibland eaf) En sak mindre att vara orolig för. Idag var det förresten två veckor tills jag får ta av fotgrejen :D Berättade den fina historien om mina fiollektioner, varför fick inte jag några presenter? ;D Och Maddes lärare skulle bara tänka, haha :) Roligt när Anders skulle visa det där med toarullen på klubban :D "Gör det hemma. Själva". Blev Lucia röstning och dem som ville vara Lucia var Mathilda, Emelie från Långshyttan, Therse och Tomas ;) Röstade först på Tomas och visade han lappen men ändrade mig sen och skrev dit Mathilda också. Årets Lucia (den riktiga) blev.... EMELIE FRÅN LÅNGSHYTTAN!! Congrats! :) Tog med mig klubban ut till isen sen. Isen kändes bra :D Passade lite med Tomas och sen lite med Stina också. Jag har inte helt tappat det.. Sen efter isen blev det fys. Och sen kom MoochAffe och hämtade mig. Äntligen kom jag ut före dem kommit dit.. Åkte hem till mig och tittade lite tv och planerade nästa resemål. Kanske blir att åka efter hockeysäsongen är slut. Men vart? Jag vill på charter, Affe vill dit det inte finns ormar och Mo vill på äventyr ;)

Nä, nu blir det att försöka sova. Ska bara se klart Invasion först, var ju riktigt spännande ju :D

Inga kommentarer: