fredag 7 december 2007

Grattis Anders!!

Fick reda på idag på träningen att Anders blivit uttsedd till månadens idrottare i tidningen Arbetarbladet :] En tant var där idag och knäppte kort på honom :) GRATTIS!!

Idag tog det ungefär 10 min att gå till träningen. Var bara Anders&Micke där när jag kom. Vad tidigt jag kommer nu för tiden, det måste jag fortsätta med!! :P Allt är bra med Maddis eaf :) Inga brutna revben, det var "bara" en riktig smäll som Anders skrev. Tyckte det var lite roligt med "Hoppas ni ligger och sover" som Anders också skrev :) På träningen tog jag med mig klubban igen och dribblade lite med själv på sidan och lite på isen. Sen gick jag ut ett steg på isen också. Vilken känsla! Pratade lite med Elin också och försökte få med puckhinken. Du utmanar dig själv hela tiden eller vad Anders sa. Men det blev lite krångligt så vaktmästar-Anders hjälpte mig.

Tittar på Idol, eller ja det är Fredag Hela Veckan paus just nu. Usch vad jag inte gillar det programet. Men orkar inte knäppa över för då kommer jag missa vem som vinner Idol 2007. Heja Amanda!

Lb kom förbi en stund idag :) Gick och handlade lite åt mig. Powerking, Colasnören och en Marabou :) Noooaaaace!

Varför blir popcorn alltid brända. Jag blir så besviken.

Imån blir det bortamatch i Skutskär :D HHC!!

Inga kommentarer: