lördag 22 december 2007

Julhockeyavslutning

Rolig avslutning idag :]

Skulle samlas klockan två vid ishallen. Therese kom nästan på en gång jag kommit och vi gick och tittade några minuter på J20 matchen innan samlingen. Sen åkte vi i väg, till skogen. Jag, Mathilda, Antonia och Klara åkte med Anders :]


Mathilda lånade min kamera och knäppte på Anders i backspegeln :]
Var bara tvungen att fixa det lite...
¨
Kom fram i skogen och började med eldningen. Therese och Mathilda sprang ut på den inte allt så tjocka isen och hittade en död fisk. Sen blev det tipspromenad med frågor om hockeyn. Hade 6 av 10 rätt!! Måste börja läsa på hemsidan noggare ;P Andra grenen var pilkastning, var nog bara Mathilda som fick poäng ;P Del 3 var backhoppning.. Som alla trodde var med skidor till och med Anders fast han hade med sig backar ;P
Kunde inte vara med på den grenen, men det här var mitt lag. Vann gjorde dem inte men slog Anders eaf ;) Snygg björn i hörnet ;P Tomas var lite orolig att det skulle komma en björn.

Sen blev det mat. Grillad korv, gott!! :D
Pratade om Mighty Ducks med Elna, hon skulle få första filmen i julklapp :] Anders tyckte också att dem filmerna är bäst :] "You lost it for me Gunnar" - Islands tränare "You lost it for yourself" - Gunar.. Emelie behövde en helg för att se Mighty Ducks triloigin, jag & Elna sex timmar och Mathilda skulle somna efter en timme ;P

Sista tävlingen var slalom med två stycken ihopknutna i fötterna. Skulle ju ha vunnit om jag kunnat varit med ;P

Vinnaren blev....... ELNA!! På 23 poäng med Emelie Ö på andra plats med 21 poäng. Själv fick jag 12 poäng tror jag, delad sista plats med Antonia =) Skulle ju ha vunnit om det inte var för foten!! GRATTIS ELNA eaf och jag gissade rätt på vad packetet innehöll. Paradis choklad ask :) Det var någon som sa att det vara Alladin men jag kände på mig att det skulle vara Paradis!! :P

Sen åkte vi hem. Haha ;D Gick fort där.. Inte gick det att köra om heller.."Anders titta på vägen" - Mathilda :) Stannade på Sparköp och lämnade tillbaka backarna vi lånat.
Och det var den julavslutningen.. GOD JUL!

Inga kommentarer: