torsdag 13 december 2007

Glad Lucia!

Idag är det Lucia men inte blivit så mycket firande, närmaste jag kom var att se hockeyns övande inför imån & hjälpa Sandra att fixa kronan. Pyntade även lite i förrådet, och Anders mobil ;P Och nu vet vi varför Anders & Micke inte behöver vara med i Luciatåget :P Haha :D Mathilda blev förresten nya Lucian utifall Emelie från Långshyttan inte kan. Blev oavgjort mellan Therese & Mathilda. " Det är otroligt spännande, en av vardera" eller vad det var Maddis sa efter Anders dragit två lappar ;) Fick förresten veta av Maddis att julpyntstävlingen är imån och att de skulle vinna :] Heja dem, för dem har ju vårat gamla grupprum.
"Han sa att man skulle fjäska så mycket som möjligt"
"Var det Svante eller?"
"Ja"
Jag saknar Svante. Jag och Affe träffade förresten Ulla Carin idag på Ica när vi var på bruket för att cheeka in årets Tomtekväll. Hon sa att vi borde komma och hälsa på någon gång, efter jullovet för det är det snart. Så det blir lite pinsamt när vi kommer imån, men vi hade faktiskt planerat att vi skulle dit någon gång denna vecka om det gick.. Men vi missar pynttävlingen. Vi skulle ha vunnit förra året. Vi var klart bäst. Överlägset. För Affe jobbar till ett och Emma slutar skolan tolv. Träffade Petra Ls mamma idag också på Ica hon frågade om hon fick låna Veronica Mars :) Inte varje gång en förälder lånar något av mig :) Haha, berättade om min moppeskada idag för Sandra :D Men den är ju rolig!!

Även nu när jag startat ett Buffy-race så har jag tappat bort sista skivan, vart är den?

Inga kommentarer: