torsdag 6 december 2007

Early Morning

Och nu står allt på engelska?

Gick upp kvart i elva idag så är helt slut nu.. Men ska snart ner till träningen. Sen träning idag, samling halv åtta. Var uppe så tidigt att det ända som var på teven var ring&"vinn" program. Så blev att se på Toon Disney till mamma kom.

Mamma hjälpte mig att tvätta och städa :) Sen hjälpte Carro mig med att ta upp tvätten, hon sa nåt roligt men kommer inte ihåg allt.. Hon skjutsade mig sen till badhallen där mamma var och badade med Lova :) Så var där en stund, Ellen som jag tror jobbar där kom fram och frågade vad jag hade gjort med benet. Varför gjorde det inte mer ont när jag bröt foten? Fast det är la bra.

Sen gick jag hem och tittade på OC och åt. Hittat min penna som man kan skriva på skivor med :] Så har skrivit på mina skivor!!

Inga kommentarer: